Yandex-იდან გაჟონილი ინფორმაციით, გავიგეთ სოციალური მედიის ტრაფიკთან დაკავშირებული ორი სახის ფაქტორის შესახებ.
(და რა თქმა უნდა, ჩვენ ვიცით, რომ Yandex არ არის Google. Მაგრამ გავრცელებული ინფორმაციით, Yandex არის Google-ის მიხედვით შექმნილი და მას ძალიან ჰგავს)
გაჟონილი ინფორმაციის შესწავლით, თქვენ შეგიძლიათ გაიგოთ ბევრი რამ იმის შესახებ, თუ რა არის საძიებო სისტემის რეიტინგის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორები.
1. Yandex-ის რეიტინგისთვის დადებით ფაქტორად ითვლება, როდესაც ვებსაიტს ტრაფიკი სოციალური მედიიდან აქვს.
2. Ასევე უარყოფით ფაქტორად ითვლება თუ მთელი ტრაფიკი ძიებიდან მოდის.
Რაც უფრო დიდია ბრენდი, მეტად სავარაუდოა, რომ მათ აქვთ სოციალური მედიის გვერდი და ნაკლებად სავარაუდოა რომ ისინი მხოლოდ SEO-ს იყენებენ ბრენდის ცნობადობის მოსაპოვებლად.
უმსხვილესი მედია ჯგუფებისთვის დიდი პრიორიტეტია სოციალური მედიიდან შემომავალი ტრაფიკის არსებობა ვებსაიტზე. Მრავალფეროვანი ტრაფიკის დამსახურებით Content update-ის მიუხედავად მათ შეინარჩუნეს ტრაფიკი ვებსაიტზე.
Ასე რომ, უნდა გაამახვილოთ ყურადღება სოციალური მედიის მარკეტინგსა და სოციალური მედიის ტრაფიკზე. გარკვეულ ნიშებზე თქვენ შეგიძლიათ ტრაფიკისთვის გამოიყენოთ პლატფორმები (Youtube, Pinterest, Facebook, Instagram და ა.შ)