Categories
ბიზნესისთვის, განათლება

სარჩევი

84 მილიარდი დოლარი დაიკარგა 2023 წელს სარეკლამო თაღლითობის მეშვეობით.

Რას ნიშნავს სარეკლამო თაღლითობა?

Სარეკლამო თაღლითობა (ad fraud) არის ციფრული სარეკლამო სისტემის მოტყუების მცდელობა სარგებლის მიღების მიზნით. Მაგალითად ბოტების ქსელის გამოყენება კლიკების მისაღებად, ეს უკანასკნელი დაბალი დონის Ad fraud-ია, არსებობს ბევრად უფრო დახვეწილი მეთოდებიც.
Წლების წინ საქართველოში პოპულალური იყო Google adsense-ს ad fraud-ი .

Რა შეიძლება გავნოთ Ad fraud -მა?

AD FRAUD აზარალებს ბრენდებს ფინანსურად , შესაძლოა გაგიუარესოთ სარეკლამო შედეგი , მოგცეთ ცუდი ROI და ა.შ.
Წინა წლის სტატისტიკის მიხედვით რეკლამაში დახარჯული ბიუჯეტის დაახლოებით 20% მიდის “ჰაერში”.

როგორ ვუშველოთ?

1 ) უნდა გამოიყენოთ Ad fraud blocking მაგალითად : shield.com , Fraud Blocker
2 ) თქვენი სარეკლამო ბიუჯეტი უნდა გადაანაწილოთ SEO სტრატეგიისთვის რათა მიიღოთ ორგანული შედეგებიც.

Საინტერესო სტატისტიკა:

*2023 წელს AD FRAUD-ის გამო ონლაინ რეკლამაზე დახარჯული სრული ბიუჯეტის 22% დაიკარგა.
*2023 წელს AD FRAUD-ის გამო მობილურ რეკლამაზე დახარჯული ბიუჯეტის 30% დაიკარგა.
*2028 წლისთვის AD FRAUD-ის გამო დანაკარგი სავარაუდოთ 172 მილიარდი დოლარი იქნება.
*Წელიწადში 23 მილიარდი დოლარის დაბრუნებაა შესაძლებელი “fraud mitigation” პლატფორმების გამოყენებით.
 
 
Წყარო : searchengineland.com
290080cookie-check“სარეკლამო თაღლითებმა” 2023 წელს 84 მილიარდი დოლარი მოიპარეს