რა დრო სჭირდება SEO-ს შედეგების მისაღებად?
Categories
SEO

რა დრო სჭირდება SEO-ს შედეგების მისაღებად? [+ რჩევები სწრაფი შედეგის მისაღწევად ] როგორც წესი, SEO-ს შედეგების მისაღებად Google-ის ვიდეოს მიხედვით 4-12 თვე სჭირდება. უმეტეს შემთხვევაში, SEO-ს პირველადი შედეგების მისაღებად სჭირდება ოთხი თვიდან ერთ წლამდე, რათა გააუმჯობესოს ჯერ თქვენი ბიზნესი და შემდეგ წარმოაჩინოს პოტენციური სარგებელი.  — Maile Ohye, Google  მაგრამ ზუსტი ვადა დამოკიდებულია სხვადასხვა ფაქტორზე, რომლებზეც […]

რა არის SEO ოპტიმიზაცია და რა როლი აქვს მას ჩვენი ბიზნესის განვითარებაში
Categories
SEO

Table of Contents რა არის SEO ოპტიმიზაცია და რა როლი აქვს მას ჩვენი ბიზნესის განვითარებაში   რა არის SEO ოპტიმიზაცია?   SEO ოპტიმიზაცია, იგივე (Search engine optimization), საქართველოში “სეო”-საც უწოდებენ, არის მარკეტინგული პროცესი, რომელიც ხელს უწყობს თქვენი ვებ გვერდის ხილვადობის გაზრდას და საძიებო სისტემაში მოწინავე პოზიციების დაკავებას. ის ყველა ადამიანს სჭირდება, რომელსაც აქვს მცირე თუ […]

2024 წლის მარტის Google განახლება, სრული ინფორმაცია.
Categories
SEO

Ეს განახლება იქნება სხვებზე დიდი და მნიშვნელოვანი რადგან ერთდროულად ეხება როგორც კონტენტს ასევე სხვადასხვა ტიპის ბექლინკებს . გუგლი აპირებს რომ უხარისხო კონტენტის 40% მოაცილოს საძიებო რეზულტატებიდან. Მთავარი ფაქტორები:    Ხდება AI  საიტების მასიური დეინდექსაცია. Საიტებს რომელთაც ჰქონდათ AI-ს მიერ დაგენერირებული კონტენტი მასიურად, კარგი დღე არ უდგათ, გუგლი მიმართავს ძველებურ მეთოდებს და ახდენს მათ მთლიანად ამოღებას […]

Ის რაც უნდა წაიკითხოს მან,  ვისაც Google-ში რეიტინგის დაკარგვა არ სურს
Categories
SEO, ბიზნესისთვის

Google-ის ახალი მეტრიკის Interaction to Next Paint-ის ოპტიმიზაცია Core Web Vitals არის Google-ის მიერ განსაზღვრული მეტრიკის ნაკრები, Google მისი საშუალებით ზომავს რამდენად კარგია ვებსაიტის მომხმარებელთა გამოცდილება, ეს მეტრიკა პირველად 2021 წელს გახდა რეიტინგის სიგნალი. Მიუხედავად იმისა, რომ მეტრიკის განმარტებები  დროთა განმავლობაში შეიცვალა, Interaction to next paint მეტრიკის დანერგვა ყველაზე დიდი ცვლილებაა Core Web Vitals-ის შემდეგ. […]

რატომ არის SEO აუცილებელი ყველა ბიზნესისთვის 2024 წელს?
Categories
ბიზნესისთვის

სარჩევი Რა არის SEO? საძიებო სისტემებისთვის ოპტიმიზაცია (SEO) ციფრული მარკეტინგული სტრატეგიაა, რომელიც საძიებო სისტემებს თქვენი ვებსაიტის პოვნაში ეხმარება. SEO – თი ვებსაიტი დაიკავებს მოწინავე პოზიციებს, შესაბამისად, მიიღებს უფრო მეტ ტრეფიკს. Რაში გვჭირდება SEO? საქართველოს ბაზარი მაშტაბურობით არ გამოირჩევა , ელექტრონული კომერცია კი ყოველწლიურად იზრდება , ასევე იზრდება ინტერნეტისა და ტექნოლოგიების გამოყენების დონეც . თუ თქვენი […]

“სარეკლამო თაღლითებმა” 2023 წელს 84 მილიარდი დოლარი მოიპარეს
Categories
ბიზნესისთვის, განათლება

სარჩევი 84 მილიარდი დოლარი დაიკარგა 2023 წელს სარეკლამო თაღლითობის მეშვეობით. Რას ნიშნავს სარეკლამო თაღლითობა? Სარეკლამო თაღლითობა (ad fraud) არის ციფრული სარეკლამო სისტემის მოტყუების მცდელობა სარგებლის მიღების მიზნით. Მაგალითად ბოტების ქსელის გამოყენება კლიკების მისაღებად, ეს უკანასკნელი დაბალი დონის Ad fraud-ია, არსებობს ბევრად უფრო დახვეწილი მეთოდებიც.Წლების წინ საქართველოში პოპულალური იყო Google adsense-ს ad fraud-ი . Რა შეიძლება […]

2024 წლის მნიშვნელოვანი SEO ტრენდები
Categories
ბიზნესისთვის, განათლება

სარჩევი Სანამ 2024 წელზე გადავალთ, განვიხილოთ როგორი იყო 2023 SEO-სთვის 2023 წელი SEO-ს სამყაროში მნიშვნელოვანი ცვლილებებისა და განვითარების წელი იყო ,  ამ წელს გამოჩნდა AI ფართო მოხმარებაში და ალბათ მეათასედ გაჩნდა მოსაზრება რომ SEO “მოკვდებოდა” . თუმცა რეალურად ChatGPT ბევრი SEO სპეციალისტისთვის გახდა უბრალოდ დამხმარე კონტენტის შექმნაში. 2023 – ში იყო ცხრა დადასტურებული Google-ს ალგორითმის […]

საინტერესო SEO სტატისტიკა ბიზნესისთვის
Categories
სტატისტიკა

SEO არის 21-ე საუკუნის ციფრული ალქიმია. მაგრამ შუა საუკუნეების ალქიმიისგან განსხვავებით, SEO-ს ეფექტურობა არ არის სპეკულაციის საკითხი – ეს არის მყარი მონაცემებით გამყარებული ფაქტი. 2024 წელს, SEO სტრატეგია აუცილებელია ნებისმიერი ბიზნესისთვის, რომელიც ცდილობს წარმატების მიღწევას ონლაინ. შემდეგი SEO მონაცემები, რომლებიც აღებულია ცნობილი წყაროებიდან, როგორიცაა HubSpot, Ahrefs, Semrush და Backlinko, ხაზს უსვამს იმას, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია […]

Რა არის Google Sandbox ?
Categories
ბიზნესისთვის, განათლება

Რატომ ხდება, რომ ზოგჯერ ახლად შექმნილი ვებსაიტი ყველანაირი ოპტიმიზაციის მიუხედავად, ვერ იკავებს მოწინავე პოზიციებს Google-ის ძიების შედეგებში. თუ საძიებო სისტემაში თქვენი ვებსაიტის რეიტინგს აკვირდებით, შესაძლოა წააწყდეთ SEO კონცეფციას, სახელწოდებით Google Sandbox. Რა არის Google Sandbox? Ტერმინი “Google Sandbox” გულისხმობს ალგორითმების კომპლექტს, რომელიც ახლად შექმნილ ვებსაიტებს გარკვეული პერიოდის განმავლობაში უზღუდავს Google SERP-ში მოწინავე პოზიციის დაკავებას, მიუხედავად […]

7 რჩევა SEO კონტენტის შექმნის შესახებ
Categories
განათლება

როგორ დავწეროთ ისეთი ბლოგ პოსტი რომელიც Google-ში დაირანკება? 7 რჩევა   Თუ ოდესმე დაგიწერიათ ბლოგ პოსტი, თქვენ უკვე იცით რამდენ დროს მოითხოვს Ეს პროცესი. ხშირად საათებიც არ არის საკმარისი, ხოლო თუ თქვენი პოსტი ვერ მიიღებს იმ ტრეფიკს რომელსაც თქვენ ელოდით, ეს შრომა ფუჭი აღმოჩნდება. Მაგრამ, საქმე სანერვიულოდ ნამდვილად არ გაქვთ. Საბედნიეროდ, არსებობ დაბალ ტრეფიკთან ბრძოლის […]

Როგორ მოქმედებს სოციალური მედიის აქტივობა SEO რეიტინგზე
Categories
SEO

Yandex-იდან გაჟონილი ინფორმაციით, გავიგეთ სოციალური მედიის ტრაფიკთან დაკავშირებული ორი სახის ფაქტორის შესახებ. (და რა თქმა უნდა, ჩვენ ვიცით, რომ Yandex არ არის Google. Მაგრამ გავრცელებული ინფორმაციით, Yandex არის Google-ის მიხედვით შექმნილი და მას ძალიან ჰგავს) გაჟონილი ინფორმაციის შესწავლით, თქვენ შეგიძლიათ გაიგოთ ბევრი რამ იმის შესახებ, თუ რა არის საძიებო სისტემის რეიტინგის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორები. 1. […]

2023 წლის SEO სტატისტიკური ფაქტები
Categories
სტატისტიკა

Ძებნების 26% დაასრულდა კლიკის , ანუ მესამე მხარის საიტზე გადასვლის გარეშე , რაც ნიშნავს იმას რომ მომხმარებლებმა მიიღეს ინფორმაცია პირდაპირ Google-ს საძიებო სისტემიდან , ცნობისათვის 2020 წელს ეს რიცხვი იყო დაახლოებით 60%.   Მხოლოდ 45% გადადის ორგანულ შედეგებზე ( ანუ მესამე მხარის საიტებზე) 1% ზე ნაკლები გადადის მეორე გვერდზე Საიტების 90% ვერასდროს იღებს ორგანულ ტრეფიკს […]